vineri, 28 noiembrie 2008

Exista anumite persoane carora as vrea sa le multumesc pentru munca lor.
In primul rand,as vrea sa multumesc femeii de serviciu de la blocul meu,care mereu matura si in fata blocului vecin.
De asemenea vreau sa multumesc pustiului tuns scurt,cu cercel de lemn,care aduce Compact-ul,dimineata,la Victoriei.
As vrea sa-i mai multumesc lui Jess,de la calculatorul careia scriu acum,pentru ca are 2 harti cu Romania in camera si pentru ca si-a invatat pentru teza la logica.
As vrea sa-i mai multumesc bunicii mele pentru ca face in fiecare an placinta cu dovleac. (O iubesc pe mamaie).
Multumesc surorii mele pentru ca m-a lasat sa-i fur mp3-ul fara prea mult scandal.
Multumesc doamnei profesoare de istoria artelor care da note numai pe merit.
Multumesc gunoierilor care vin in fiecare joi dimineata la ora 6.
Multumesc vecinilor care nu fac scandal cand eu sau tata dam muzica mai tare.
Multumesc tipei de la magazinul din statia de langa IOR pentru ca ne da mereu pe datorie.
Ii multumesc lui Matei pentru ca s-a dus sa cumpere vin fiert cand eram in Fire.
De asemenea le multumesc tuturor colegilor care-mi dau 5 mii cand le cer.
"Lume cat te iubesc,/Sufletul mi-e bomba,explodez!"



3 comentarii: