marți, 9 decembrie 2008

Gresie

..fragmente anatomice.
Ma uit destul de rar la televizor si asta pentru ca nu-mi inspira nimic.
Cu toate ca vizualizarea emisiunilor de la OTV este una dintre activitatile mele preferate,nimic nu intrece stirile de la ora 5.Cu totii suntem familiarizati cu Andreea Esca (te salut tovarasa!) si cu stirile de la ora 5.Ar trebui sa se faca o sectie speciala la facultatea de arte,"sectia de stiri",pentru ca asta deja,sa moara mama de nu e o arta.Aceleasi stiri in fiecare zi (Batrana de 86 de ani violata de cumnatul soacrei nevestei unchiului verisorului fratelui mai mic al vecinului ei.) si tineri gasiti morti asfixiati cu gaz venit din butelia ilegala plasata sub geam.Dupa cateva zeci de minute de stiri d-astea sentimentale iti baga o pauza publicitara de 45 de minute ca sa te calmezi si apoi incepe IAR.Dupa ce-ti mai repeta de vreo 5 ori cum "s-au furat singuri 2 saci de porumb" (citez din Teo,trupa Deko) iti mai fute-n cap o pauza publicitara la fel de lunga.
Ajungem la finalul minunat al acestei emisiuni informative, din care tragem urmatoarele concluzii : decesul batranilor este tot mai des (hmm,oare de ce?!),au loc violuri din 2 in 2 metri pe strada (ciudat,eu nici n-am observat) si votati cu politicienii care va scad salariile (suntem in criza economica,ce Dumnezeu).
Dar nu stiu,printre stirile astea mai sunt inghesuite si niste bombe de genul "Cel mai mare carnat din lume va fi gatit in Romania","Ce le aduce Mosu' politicienilor","Cu ce bunatati isi va alinta Oana Zavoranu pisica". Pline de inteligenta si de informatie,aceste titluri ne fac sa ne gandim : "Oare DE CE traim,daca nu putem savura cel mai mare carnat din lume?!".
Cu toate ca sunt de-a dreptul imbecile,aceste stiri ne fac viata mai frumoasa si mai placuta,din punct de vedere al...informatiei (?!).Probabil ca daca nu am prinde stirile de la ora 5 am avea niste vieti atat de pustii si lipsite de..informatie.
Deci dragii mei,lasati munca si invatatul si alte prostii si uitati-va la stirile de la ora 5.

6 comentarii:

  1. Imi doresc sa stiu ca exista oameni care vad shi ei ca lumea nu este atat de tragica . Nu intzeleg de ce n`ar pasa noua ca "in satul X s`a violat baba Y de cine stie cine care il voi numi Z " sau porcarii d`astea.Poate unii oameni nu se uita la prostiile difuzate la tembeliciunea aia de televiziune ( nu stiu de unde am scos eu sau altzii cuvantul "tembeliciune " dar stiu ca inseamna ceva care nu ishi are locul acolo unde a fost pus shi reprezinta prostia romanaeaca cu un alt cuvant ).Deci.. in concluzie shi asha dar cel care a postat chestia asta este o rasa superioara umana, dar nu se lauda cu asta.Foarte tare . Bestial (vorla lu` Despot. il admir fosrte mult. )

    RăspundețiȘtergere
  2. super tare chestia asta.deci pe cuvant de nu fiecare milimetru din postarea aia ii adevarat.jur k nici eu nu as fi putut pune in evidentza prostia romanilor intr'un fragment destul de scurt cum ii ala.bv.tzine'o tot asa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. is LoLa.da' nush ce naiba are de nu merge prostia asta de blog si de aia m'am pus anonim.zbye:*

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm scoate o stire d la ora 5 k teai repetat si nu da bn:-?...hmm despre stirile d la ora 5 nuj:))ma uit si eu kteodata cu bunikmea e ora ei preferata:))PROtv:X:)))...hmm dak nar fi stirile nar fi rating-uri nar mai fi analizatori d piata nar mai fi unii dintre noi :))si adevarat nar mai fi prostia:-j

    RăspundețiȘtergere
  5. cu toate ca m-am repetat trebuie sa-ti spun ca nu este vina mea.Din cauza lipsei de subiecte, le tot toaca pe cele existente si le exagereaza pana la refuz.

    RăspundețiȘtergere
  6. m-am gandit odata stii acum mult timp idiot . stateam ca idiotul ma holbam la idioata de esca ascultam ce dracu zice. ma uitam in alta parte ma scarpinam ca tampitul in cap ... ma gandeam ... ma,holbam la un pahar .... "ce plm bah?" "idiot ca dracu ! vreau sa o frec la un film horror nu pot penrtu ca in cinci ani devin un retardat care de ce plm nu ar inra intro secta criminala paaaaaaaalaaaaaaaaaamaaaaa~ " " ma uit la tampita de stire vad scenariu de rahat sangele fute imaginea picioare tampite infipt in ciment . 2 labagii sunt away . unul deghizat in travestit urla dragoste prin rai .. al doilea plm ... "


    si te gandesti............

    - daca avem un copil la ora 5 ce se holbeaza la protv ... cateva rahaturi sunt evidente : 1 idiotul nu are viata deci probleme grave socializare .... emotinale in final 2 subiectul devine tampitul de la ora 5 in min 10 ani ( se ia in considerare si punctul 1)



    si la sfarsit dai peste un idiot confuz ... speriat ce urla "ce dracu se intampla in romania ?" si vrei sai dai una

    RăspundețiȘtergere