miercuri, 12 noiembrie 2008

Sarmale si anticonceptionale

In timp ce mancam cea mai infecta merdenea conceputa vreodata si citeam un articol despre tampenia asta de Greva, cum ca o sa inghete anu' sau labareli d-astea,ma, exact atunci m-a izbit.
A observat cineva vreodata ce scrie in ziare?! Adica, le citim mecanic, fara sa ne dam seama ce citim, dar totusi, le citim.
Jumatate din ziar este constituita din rubrica de "SPORT".In romania, sport inseamna fotbal, fara discutie.Fotbal inseamna injuraturi,bani,arbitri incorecti,jucatori incapabili.
Acum ca am lamurit asta, sa vorbim nitelus si de cealalta jumatate de ziar.
Da,trebuie sa marturisesc ca m-a inspirat putin Mircea Badea, pentru care am tot respectul.
Cealalta jumatate de ziar este plina de INUTILITATI si articole de-a dreptul cretine.Cine s-a vazut cu cine,vecina Mariuca de la 6 care n-are apa calda,Nicoleta Luciu care slabeste cate 3 kile pe zi,tot felul de proiecte fanteziste,"constitutie,prostitutie".
Chiar nu ma incalzeste cu nimic, dimineata la ora 7:30 cand ajung la scoala si ma asez pe scarile alea reci si deschid ziarul gratuit pe care-l iau de la metrou, ca citesc articole de genul "Vedeta X inca se vede cu fostul","Deputatul Y cumpara hainute de firma pentru patrupedul sau".
CHIAR NU IMI PASA.
Si chiar am nesimtirea si indrazneala sa cred ca nu sunt singura care are aceasta parere.
Si citesc Compact-ul ala cu atata lipsa de interes, ca nici nu mai stiu de ce ma-sa il mai citesc; probabil pentru ca mi-e prea frig ca sa-mi scot cartea din ghiozdan.Daca fac o miscare, cat de mica, simt ca mi se dezintegreaza partea de sus a corpului.
Da, asa ca citesc toate porcariile astea de prin ziare, mass-media ne tampeste.
Si nu mai aruncati ziarele pe jos, aveti bunul simt sa le aruncati in cosurile de gunoi, ca totusi nu traiti intr-o cocina.
Multumesc pentru intelegere.

Un comentariu: