vineri, 30 ianuarie 2009

Ciolan

In urma unui incident (neplacut,as putea spune), am jumatate de fata vanata.Pe mine nu ma deranjeaza decat putin,ca-mi intra oarecum in campul vizual.Da, mi-am primit un “cap in freza” si am vazut negru.Cateva secunde am avut o stare foarte placuta de ameteala; pluteam si vedeam niste chestiute micute si argintii,ca niste viermisori care misunau pe ecran.Mi-am adus aminte de profa de fizica,ea ne zicea ca daca misti repede rigla nu stiu ce pateste si a folosit o expresie tare draguta,pe care mi-am si notat-o, “nuielusa de electroni”. Evident ca dupa cele cateva secunde am simtit o durere extrem de neplacuta,dar atenuata de muzica (mai mult sau mai putin) jamaicana la origine,de pe fundal.M-am trezit deosebit de tarziu, cu o durere de cap picata foarte prost,pentru ca fataul nu mi s-a vindecat,iar mahmureala dimineata devreme este exact ce-mi lipsea.
Imi fac un suc de portocale,evident,fara sa spal vasele.
Dupa ce dau cu capul de coltul ala de deasupra biroului,ma asez cat mai decent cu putinta pe scaun, si da, ma doare.
Afara ploua cu picaturi marunte si acide, deosebit de sonore,care mie,sa spun drept,nu-mi induc decat o stare de somnolenta si amorteala.
Acum,ca am prezentat si prognoza, sa trecem la alte subiecte mai interesante si mai comestibile, la aceasta ora din zi.
Let’s talk about discrimination.
Sunt genul ala de oameni care spun ca nu fac discriminari,dar daca ceri o bere te intreaba daca ai 18 ani.Nu vorbim aici de discriminarile clasice si fanteziste,nu vorbim de tigani sau evrei.Vorbim despre realitate,iar tu,prietene,care afirmi cu atata tarie ca nu faci discriminari,esti vinovatul principal.
Esti gagicu’ ala de-o arde prin baruri si-si fumeaza linistit tigara.Dai impresia de superioritate si..uhm..ghici ce? Tu nu faci discriminari.Ba,dar te enerveaza intr-un hal pokemonii astia care se imbata de la o bere..parca nu merita sa traiasca,iti provoaca greata,dar hei, tu nu faci discriminari. Asta nu e discriminare..e..aaa..altceva,nu? Proasta scuza pentru aroganta ta.Problema e ca tu chiar te crezi mai bun ca ei,doar pentru ca ai 20 de ani si ochii verzi.N-ai cosuri pe fata si te imbraci decent. Crezi in democratie,dar nu o aplici.Crezi in drepuri egale,dar nu pentru toti.Nu prea inteleg cum vine asta,dar tu stii mai bine,in fond,esti si cult si aratos,tot ce si-ar putea dori gagica de la masa de alaturi. Te enerveaza putin ca nu-ti da atentie,ca nu te observa,dar este problema ei,ea pierde. Sta cu niste “ratati” si unu o fi gagica-su.
Te urci in RATB,dupa ce ai stat o ora in statie (servicii romanesti de tot cacatul,n-ai ce sa le faci) si vine un controlor la tine,te vede ca esti elev sau student si-ti cere abonamentul pe care EVIDENT ca l-ai uitat acasa,sau nici macar nu-l ai.Dar care-i smenu’ cu pensionarii care merg pe moka? Cu ce sunt ei mai buni ca studenii? Aia saracii macar merg la facultate,au cate-o slujba,pensionarii nu fac decat sa ocupe loc si sa respire oxigen.
Sau in fata fratelui mai mic,care are prioritate.Sau in fata profesorului,care are mai multa credibilitate deoarece poate fi corupt.
Mi-e foame si mi-e somn si mi-e scarba de voi si de superioritatea voastra.
As vrea sa va uitati in oglinda sa va dati seama ca sunteti la fel ca ei,doar aspectul e diferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu