marți, 3 februarie 2009

rau ma,RAU.

Sunt un om foarte usor enervabil si "stau prost cu nervii" (ca sa-mi citez o fosta colega). Ma enerveaza toate pizdulicile care-si fac blog dupa tiparul clasic : fundal negru,poze smenare cu morminte si cruci si labareli sataniste si scriu despre dragoste,iubiti si faptul ca nu le inteleg prietenii.Da ma,esti un geniu neinteles.Tu, Macedonski si Cartarescu,clar.
Nu stiu despre ce fel de dragoste poti tu sa scrii la paispe ani..sau durere.Asta-i cea mai tare.Imi explica mie una care nici n-a ajuns la ciclu ce-i aia durere psihica.N-ai cazut in viata ta in genunchi sa te zdrelesti..si-mi zici mie de durere? Imi scot ochii cu pensulele,ma tai in foi,ma ard in fiecare zi cand imi fac ceaiul. Sa nu mai zic de scobitorile din urechi.
Iar prieteniaaa,pfoai.Asta se coace in ani ma..in ANI DE ZILE, nu in doua saptamani.
Si invatati gramatica,pe bune.Cand vad postari in care cuvintele,rodul,fructul imaginatiei voastre bolnave, sunt scrise cu "tz","sh","ts",apostroafe si smecherii imi vine sa ma dau cu capul de pereti.
Si stiti ce? Ma pis pe Casa Foster pentru prieteni imaginari!

6 comentarii:

  1. Tu să arzi în continuare, Casa Foster să facă regulile ca şi până acum!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca am ajuns in asa hal incat sa faca EI regulile,trebuie sa-ti spun ca dezamagirea mea coboara sub nivelul marii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi pare rău să te dezamăgesc într-un aşa hal, dar ăsta e adevărul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevărul e unul singur, părerile, da, sunt mai multe. În caz că nu ţi-ai dat seama, încercam să fac o glumă, prefăcându-mă că aş fi de părere că regulile acestei lumi ar fi făcute de un serial de desene animate. No offence.

    Şi acum hai să-ţi spun ceva. Nu ştiu cu ce ţi-am greşit, dacă ţi-am greşit, dar observ din partea ta o atitudine rece, care mă face să mă simt prost. Dacă ai ceva să-mi spui, te rog frumos să o faci direct. Nu de alta, da mi-e să nu rămâi fără ":)"-uri. (Glumesc, bineînţeles.)

    Apropo, foarte tare bloguleţul vostru, ţineţi-o tot aşa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa te contrazic.Fiecare om are adevarul sau,pentru ca eu nu vorbesc de adevarul general.
    Atitudine rece?
    Probabil ca mintea mea primitiva nu intelege exact ce vrei tu sa spui.
    Vrei sa incepi un razboi? As you wish. Dar nu din disputele personale care nu au nicio legatura cu postarea,putem discuta in privat daca tii mortis ":)"

    RăspundețiȘtergere