sâmbătă, 7 martie 2009

Melasă

Mă gândesc că dacă aş fi plecat mai devreme,poate nu m-ar fi prins ploaia.Poate aş fi prins 92-ul ăla.Poate nu aş fi răcit.E tare ciudat să te gandeşti cum o întârziere de câteva minute poate să-ţi fută toata treaba şi cum unii muişti au un noroc d-ăla nesimţit.
Uneori poţi ajunge prea târziu..poate că o să se termine pizza până când ajungi tu acasă.
Mă doare gâtul şi moloz, am luat nişte Tantum Verde şi nu mi-a trecut.Să mă fut pe ele de medicamente de căcat, îs bune numai pentru droghişi.
Câteodată ai senzaţia că nu foloseşti la nimic.Vrei să-ţi spun ceva? Chiar nu foloseşti la nimic.
Ieri am trecut pe lângă doi gagii,şi ea şi el tineri.Se opriseră în faţa unui magazin de bijuterii.El era plictisit,ea entuziasmată.Ea se gândea ce inel să-şi aleagă,el se gândea la friptura de acasă.Ce tristă mi se părea gagica aia..Adică nu ştiu..Ea chiar îşi imagina că fătălăul ăla urma s-o ceara de nevastă.Nici prin gând nu-i trecea gagicului să-i facă vreo propunere..El se gândea la meci,cel mai probabil.
Uneori parcă ai vrea să-i vezi fericiţi pe toţi rataţii din jurul tău..ăia care-ţi fac rău şi te bârfesc, şi-ţi fură senvişurile din ghiozdan (ăştia ar trebui ghilotinaţi,după mine).
Îţi cam vine să fuţi messengerul ăsta de căcat şi să-ţi bagi picioarele in ea de tema la mate; până la urmă..la ce ne folosesc toate astea? La nimic. "Iar totul este facut mai ales din nimic"*
Mă băieţi,serios..chiar n-am idee de ce facem atâtea tâmpenii inutile,prefăcându-ne că ne folosesc la ceva..dar la ce, nu ştie nimeni.
Căutăm până la urmă fericirea..şi parcă săpăm dupa ea,scormonim pământul de disperare pentru a avea un gram din ea..şi totuşi..unde e? De ce ne-a părăsit aşa,zâmbitoare,nonşalantă? Pentru că n-o merităm.Pentru că suntem laşi.Pentru că suntem ipocriţi.Pentru ca suntem egoişti.Pentru ca suntem răi.Pentru ca ne caracterizează orice adjectiv negativ.
Merită să ne plângem?


*vers din M.Cărtărescu - Dragostea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu