luni, 18 mai 2009

aspirator si tocator

Mi se pare o tampenie sa dezvolti un sistem al "egalitatii" bazat pe "inegalitate". Mi se pare o tampenie sa afirmi ca esti "liber",de vreme ce nu poti sa actionezi "liber".Mi se pare o tampenie ca la scoala ne invata sa ne comportam frumos si sa fim sinceri,iar in viata sa ne comportam cat mai urat si sa mintim cat mai bine.
Mi-e scarba de voi.Mi-e scarba de toti politicienii pe care voi ii creati si ii sustineti.
De ce faceti asta?
Va lasati corupti de cea mai mare inventie umana,televiziunea.Da amice,ai inteles bine.TELEVIZIUNEA. Cel mai evident si mai utilizat mod de "spalare dă creiere".Explica-mi tu mie,de ce ai nevoie de 30 de feluri de detergent,cand toate au acelasi efect? Sunt de acord cu diversitatea individuala a oamenilor,dar a marcilor de detergent?! Pe bune acum,reclamele astea stupide,care ne conving ca avem nevoie de tot felul de nimicuri,nu sunt altceva decat o metoda de control.Asa se asigura ca au cumparatori.Daca au cumparatori pot sa mareasca preturile..iar oamenii cumpara in continuare.Ca sa justifice preturile mari, totusi, aruncam vina pe criza economica imaginara (inexistenta la noi in tara,cel putin). Salariile scad,preturile cresc.Singurele trebusoare care-si mentin valoarea constant sunt salariile politicienilor.Pe ei nu-i atinge criza? TU crezi ce vor EI sa crezi.
Si chestia cu gripa porcina..HAI SA FIM REALISTI PENTRU O SECUNDA.Sa ne aducem aminte de minunata si placuta "gripa aviara" (de asemenea inexistenta).Cu toata panica ieftina provocata,a murit cineva de gripa aviara? Vreun copil? VREO NENOROCITA DE GAINA?! Nu. That's because it is bullshit. Gripa porcina e in Mexic de vreo 3 ani,si stiu ca suntem inapoiati,dar nici bolile nu ajung in timp rezonabil la noi?!
Traim in coruptie..Nu..defapt inotam in ea.Si ne plimbam asa nonsalant pe strada,de parca totul ar fi "ok" si nimeni nu se desteapta,nimeni nu deschide ochii sa vada in ce mizerie traieste.

4 comentarii: