vineri, 7 noiembrie 2008

Cade gardu'

Ba, stii cat de nasol e sa te scoli dimineata la 6:00, cu un ţârâit d-ala infernal in urechi?
Si sa ai picioarele inghetate pentru ca patura asta nenorocita e prea scurta.
Si sa te dai jos din pat si sa te impiedici de o pereche de chiloti care nici macar nu sunt ai tai, sunt ai sora-tii.
Si sa constati ca nu ai decat apa rece.
Si sa mai constati ca nu mai e lapte.Nu pot sa suport cand nu mai e lapte, dar cutia ramane intacta in frigider.
Si apoi mai ramane si cacatu' asta de mp3 fara baterie.
Intr-un final dramatic se face 7:00 (incredibil, nu?) si ies pe usa.Urla mama dupa mine sa ma imbrac mai gros ca e frig afara.
Ajung in statia de 104 si astept.Si...astept.Si astept.Si astept.Si ghici ce? INCA ASTEPT.
Vine.
E aglomerat rau.Ma indes intre corpuri care colcaie ca larvele, oricum nu merg decat o statie.
E plin de pensionari.Unde dracu' se duc astia la 7 dimineata? Toata ziua ii vad prin RATB. Dimineata, pranz, seara.Aiurea e ca unii sunt atat de chitrosi, ca nu dau banii pe sapun si duhneste tot autobuzul.
Un dus e tare greu sa faci, dar sa faci scandal ca te-a calcat un pusti de a II-a pe picior nu-i greu, nu?
Crezi ca daca ai 70 de ani si o pensie de 3 milioane ti se permite orice? NU. Fa-ti naibii un dus.
Cobor la Muncii,ma duc spre metrou.
Imi caut cartela.Azi n-am bani, daca am pierdut-o, am cam rupt-o-n fericire.Evident o gasesc.E cam sifonata, da' cre' ca-i ok. Ce chestie, pe cartela scria 9 si apoi 7, probabil din cauza ca am stricat-o.Ma-sa acum.
Ajung la Victoriei.
Ma scoate din minti aglomeratia asta. In mijloc sunt vreo 8 pensionari care au facut coada la ziarele gratuite care inca n-au ajuns.De ce cacat se inghesuie toti pe scara ? Adica se grabesc atata pentru ce? Pentru 30 de secunde? BA CE DISPERAT AM IN SPATE.DE CE CACAT IMPINGE?! NU VEDE CA NU AM UNDE SA MA DUC?!
Da, ma rog, sunt in pasaj.Pe la mijlocul pasajului e un tip cu o vioara, mereu canta aici dimineata.Mai putin vinerea.Vinerea niciodata nu vine.Mai incolo mai sunt cativa si unul care sta pe scari.Si ala de sta pe scari, sta mereu acolo, in acelasi loc.Intr-o zi n-a mai fost acolo.In locul lui era un sac de plastic transparent plin cu cartoane.Pe bune ca m-a speriat chestia asta.
Merg la scoala,4 din 8 ore nu le facem.
Plec acasa, iar pensionari si inghesuiala.Iar cersetori si metrou.Iar RATB.
Incepe sa ploua si sunt in camasa.Pizda ma-sii de cer variat.
Mananc.Ies afara.Vin acasa.Mananc iar.Ma culc.
De la capat.

3 comentarii:

  1. pensionarii nu fac dush de frica..daca aluneca in cada si isi rupa un picior ?! :>

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci nenorocitu` ala de 104 .. Raman la ideea asta ..Si eu trebe sa merg cu el doua statzii in care de fiecare data cand merg la dentist sa`mi puna potcoave de cai mortzi in gura .cand prind un locshor shi eu vine o piticanie disperata shi eu sunt in stare sa`i rup gatu`ca se suie pe mine mai decat pe un copac . shi mai e shi aglomeratzie . Shi Cand ma intorc toata lumea coboara la Unirii , smechera Ce stim noi ? Faza e ca cobor shi eu tot acolo Ca sa ajung acasa .. dar trebe` sa merg shi pana la universitate unde sa ma sui in mizeria de 91 unde pute` numai a moshi shi mirosurile specifice unei ghene de gunoi. Si trebe sa ashtept 3 ore la academie sa ajung acasa. shi mai stau shi la capat. Viatza .

    RăspundețiȘtergere