duminică, 9 noiembrie 2008

Tutankamon era gagicar

-Ce faci ba?
-N-am chef.
-De ce frate?
-N-am ma chef, lasa-ma in pace.
-Pula mea de emolau jegos.
-DU-TE NAIBII BA.
-PIZDA MA-TII.
-Da-mi nenorocita de bere.
-Deci zi ma, ce ai?
-Pai n-am.Mi s-au terminat tigarile.
-Ba, da' tu nu fumezi.
-Pai nu conteaza, rahat, CE CACAT DE BERE E ASTA?!
-Redd's.
-AM ZIS BERE, NU PISAT D-ASTA!
-Stejar?
-STEJAR.
(Se ridica si se duce sa-mi ia o bere.Chiar n-am chef, pe bune.Si nu-mi place ca insista.)
-Na ba, stejar.
-Sa-ti bei tu berea aia de pizde.
-Ce ai ba depresatule?
-Se zice depresiv, ba boule.
-Bine ma Freud, hai zi-mi ce s-a intamplat.
(De ce Doamne iarta-ma avea tricou cu Megadeth?! Stie ca nu-i suport pe tipii aia.)
-Da, pai m-am certat cu mama.
-Asa, si?
-STINGE IN CACAT TIGARA AIA NENOROCITA.
-Da, da, scuze, hai zi mai departe.
-Si m-am certat si cu o tipa...
-Care ma?
(Nici macar nu era atent, de ce ma tot futea la cap?!)
-Stii tu, de la ziua lu' prietenu lu' hipioata aia.
-Ma rog. D-asta esti deprimat? Ca ti-a dat aia papucii?
-AAAAA, da.
-Sigur ma?
-Da.
(Minteam cu nerusinare.)
-Atunci esti un poponar si un fatalau.
-Mi se tot spune.
-Iti mai iau un Polar si-ti trece?
(Nici nu i-am raspuns si a iesit afara, probabil sa-mi ia un Polar.Urasc vodka asta,dar lui ii place sa ma tachineze.Dialogul asta sec nu mi-a facut deloc bine, chiar n-am chef.M-as duce chiar acum acasa, dar m-as simti ca utimu' cacat sa-l las p-asta aici, singur, de capu' lui.Uite-l ca vine.)
-Gata pai puta, i-ete.
(Zambesc involuntar cand ii vad ranjetul, omu' asta e genial.)
-Mersi ba.
-Ti-a trecut ma?
-Dea.
(Minteam.)
-Sigur ma?
-Ihi.
(O sa ma urasc maine dimineata pentru cat am mintit azi, dar nu vreau sa-i zic ce am, pur si simplu nu am chef.)
-Uite-o pizda buna.
(Chiar nu ma interesa)
-A, da? Unde?
-Tocmai a intrat, de se aseaza acolo, la bar.Ba sa fii prost ce balcoane are
-Da, zici ca are implant (pentru refuz, am c0ntinuat pentru mine.Intr-adevar, tipa arata de bine, dar avea ceva ce ii trada naivitatea si varsta)
-Cred ca n-are mai mult de saispe.
-Du-te ba, pe putin saptispe.
(In seara care a urmat am baut toata sticla de Polar, singur. A doua zi am dat teza la logica si am luat 9.98. Pustoaica avea paispe ani.)

2 comentarii:

  1. Uau. (ma rog nu stiu cum se scrie corect) sa ne referim la mintzit .BA,SA MOARA CHIUVETA LU` VECINU`~ DE LA 5 , BA, TOATA LUMEA MINTE. mai mult sau mai putzin ... deviem de la subiect .Poate unii nu vor sa spuna ce au .. iar de tipa aia .. generatzia din ziua de azi s`a dezvoltat foarte mult. La scoala in clasele 6-8 vezi numa` palugi de 2 metri , copii prost crescutzi care injura, profi dezorientatzi . sau cu orientarii sexuale greshite , de ce trebe` sa fie lumea proasta ? ma intorc la mintzit. este o arta sa ma minti. Fascinata mai e minte omului :)

    RăspundețiȘtergere