duminică, 18 ianuarie 2009

nu azi

Astazi se va intampla ceva incredibil.Nu voi scrie despre nimic rau,nu voi ironiza pe nimeni.
Adevaru' e ca si mie mi s-a cam acrit de scrierile acide,pentru ca fac exact ce faceti si voi,ma plang (doar ca sub alta forma) si nu fac nimic.Na, ca mi-am calcat si orgoliul meu kilometric in picioare si am recunoscut ca sunt la fel de umana ca si voi.In definitiv..ce conteaza?
Ma roade stomacul, si stii,aici nu mai e vorba despre gandurile alea idioate si ipocrite care ne tot fut pe toti. E vorba despre mirosul ala dulceag de lapte cu miere si de gustul primaverii.
Da,mie imi place primavara.Primavara pot sa-mi iau geaca aia draguta de piele si sa-mi iau tenesii rosii.Pot sa beau suc rece fara sa racesc si pot sa mananc inghetata de fistic.Pot sa numar frunzele din copaci si sa sar in baltoace.Pot sa merg pe jos de la Victoriei pana acasa si pot sa cant pe strada.Pot sa improsc pe toata lumea cu fericire si dragoste asa cum ma improsca ei pe mine cu noroi si vulgaritate.
Cred ca as putea sa fiu un om mai bun, as putea sa iubesc pe toata lumea si sa am aerul ala vama-vechist, pe care-l are Jess, tipic hipiotilor. Da, as putea.Si aici incepe prapastia.Nu mai e vorba despre ce poti sa faci, ci despre ce vrei sa faci, pentru ca nu o sa faci toata viata ce trebuie si ce e corect.
Incep sa ajung la concluzia pe care mi-o baga pe gat Jess, in fiecare zi, scopul nostru este sa fim fericiti.
Si nu stiu,ma gandesc ca daca am fi asa fericiti,n-ar mai fi atata raca si ura si dorinta de a face rau.Pentru ca-i vad.Ii vad in Fire cum se uita unii la altii,ii vad la scoala si pe strada.Se urasc pentru simplul fapt ca nu au ceva mai bun de facut.
Si sunt atatea lucruri inutile care nu fac decat sa sporeasca mizeria dintre oameni,aparent lasand o placuta dara de zambete.Alcoolul nu aduce fericire.Si nu-mi place cand vad pustoaice date cu dermatograf pana la genunchi in fata la Unirii cu sticluta de Polar.Ma intristeaza cumplit,stati naibii in casa si cititi o carte.
Oamenii mai si zambesc.
Si e dragut sa vezi oamenii cum zambesc.Chestia asta nu se poate cumpara (ca de obicei am dat-o-n clisee,dar dracu sa le ia,ce-mi pasa?).
Beau mult lapte.Imi place laptele.Imi inspira puritate,probabil din cauza culorii, si nu ma refer la puritatea sufleteasca sau vaginala sau mai stiu eu ce va trece voua prin cap.
Fericire,floricele,lalalalala.
Poate ca hipiotii astia stiau ei ce stiau.

Un comentariu: