marți, 6 ianuarie 2009

he-he-heeei

Pentru ca maine este minunata mea zi de nastere,s-ar putea sa ne abatem putin de la cliseicele noastre subiecte de discutie si sa ne indreptam in cu totul alta directie (sau poate nu).
Oricum,ce am observat de vreo 2 ani este ca oamenii tin neaparat sa fie diferiti fata de cei din exteriorul cercului lor de prieteni.Obtinem astfel o amestecatura de oameni, care, cu disperare, incearca sa fie diferiti.
Sunteti banali, patetic de banali. Nu, defapt suntem. Suntem toti la fel, la fel in mortii ma-sii, pentru ca suntem oameni.
Mi-am adus aminte ca anumite persoane se vaita de tara in care traiesc.
De ce?
Aia de la Altar au o melodie, nu mai stiu cum se numeste, dar versurile sunt ceva de genul "Bine ai venit in Romania/La noi s-a inventat prostia." A da, smechere? Cu ce esti tu mai bun? Ai facut ceva ca sa-ti ajuti tara ? Ai facut macar armata?! sau baieteii sunt prea delicati sa poarte bocanci?! mai bine grohaie intr-un microfon vulgaritati despre "tara asta de cacat in care s-au nascut".

Sunteti prea superiori pentru tara asta care-i cu economia la pamant, nu?
Te vaiti ca-i jeg si ca-s cersetori, dar tu dupa ce mananci chipsurile alea de cacat iti arunci punga pe jos, ca-i cosu prea departe. Cum sa te deplasezi 10 metri in plus?
Asa-s oamenii, se vaita. Cand primesc ceea ce vor, se vaita iar. De ce? Pentru ca nu-i destul. Niciodata nu-i destul.
Si m-am saturat sincer sa-mi zica pusti de 12 ani ca "locuiesc intr-o tara de rahat" cand ei habar n-au cu ce se mananca. Intelegi ba, muie? NU STII CU CE SE MANANCA.
Ratati de clasa a5a cu tricouri cu anarhie.Amice, nu exista anarhie, (sper ca observa toata lumea ca am ceva cu pustimea rebela). "Prima regula a anarhiei este fara reguli, iar asta e o regula" (observatie facuta de catre Matei).Se bat cap in cap. Nu ai cum sa provoci anarhie. Aaaaa,mesteci guma in timpul orei si te dai cu fard negru?! Esti anarhist 100%.
Ok.Ratati de clasa a12-a cu tricou cu anarhie.Asta-i alta poveste. Exista 2 variante :
V.1.E luat la caterinca/e de cand era mai mic si mai cretin/nu are haine curate.
V.2.E ratat pe bune/Chiar crede in anarhie (daca are argumente destul de bune sa-mi lase comentariu cu principiile pe care se bazeaza).
Heeeei.Tot acelasi cliseu banal mi-a iesit.Asta e, LA MULTI ANI MIE!! B-)

Un comentariu: