joi, 26 februarie 2009

una scurta

Stiti cum se aude un solo de tobe live? Exact asa ma simt eu acum, in timp ce-mi copiez pe stick discografia Iggy Pop.Apropo de asta,le-a murit chitaristul asa ca ne luam adio si ramas-bun de la concertul din iulie. Trecand peste aceste detalii insignifiante ale existentei noastre banale, as vrea sa va intreb ce mai faceti dumneavoastra,stimatii nostri fani si admiratori.Presupun ca la fel de mizer ca inainte.Parintii tot nu va cumpara iPhone,iar prietenii la fel de chitrosi au ramas.Eh, ce sa-i faci acuma..c'est la vie.
Cum orice urma de chef s-a scurs din mine,voi incepe saaa..aberez cu stil,cam da.
Azi (si de multe ori) mi s-a intamplat sa merg..pe strada.DAR,tragedia nu este ca mergeam pe strada,ci ca EXISTAM.Stati sa va explic.In spatele meu se aflau niste domni pe la vreooo..40 de ani sa zic.Mi se pare normal sa nu poti sa te abtii cand trece o super-mega-ultra-gagica comme moi pe langa tine.Complimentele domnilor nu m-au atins,insa faptul ca i-am ignorat,probabil ca le-a strapuns orgoliul in cel mai barbar mod cu putitnta, asa ca domnii au actionat cum i-a taiat neuronul, si anume strigand "emo".Cum sunt o scorpie intepata m-am intors si am inceput sa-i injur si "sa fac ca toate alea".Probabil ca nu se asteptau, asa ca n-au mai comentat nimic care sa-mi patrunda in campul auditiv (GET A LIFE!). Desigur,nu recomand nimanui aceasta metoda primitiva,dar totusi utila,deoarece pot aparea incidente foarte,foarte neplacute.
Cam atat pentru azi,sloboz la tava,conduceti cu grija!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu