marți, 3 martie 2009

jenţi şi anvelope

Veşti bune băieţi! Acum includem in postări şi DIACRITICELE! (pe cât posibil sau până mă plictisesc eu şi mă decid s-o las baltă)
După cum bine ştiţi, eu nu înţeleg multe chestii..Cum ar fiiiiiiii..ăăăăă..fondul de ten excesiv sau..ăăăă..diverse şmenuri.
Ce nu prea am înţeles niciodată au fost tentativele astea jalnice de vandalizare a diverselor..chestii.
De ce moloz să măzgălesc un metrou când pot sa stau acasă la căldurică,bând un ceai şi citind o carte? Mi se pare absurd şi lipsit de logică..şi nici măcar nu poate fi numită artă,serios mă băieţi mă. Pe bune acum..să vadă lumea numele tău..adică..pseudonimul şi să-şi dea seama că n-ai avut ce face sâmbătă seara.
Acum toată lumea e "împotriva sistemului",toţi sunt anarhişti şi revoluţionari,dar dacă ar veni altă revoluţie aţi fi primii care ar şterge-o sublim.Pentru că asta sunteţi,nişte nimicuri jalnice şi patetice care se cred trecute prin viaţă.Sunteţi nişte puşti care au impresia ca nişte adidaşi noi valorează cât nişte prieteni.
Unii dintre voi vă credeţi nazişti,dar "SS" sau "88" nu vă spun nimic. Voi sunteţi nazişti pentru că urâţi ţiganii, cu negrii si evreii n-aveţi nimic..sunteţi nazişti, nu rasişti.."nazi" suna mai mişto,nu? Dar eu,prietene,mă piş pe svastica de la gâtul tău,pentru că habar n-ai ce înseamnă.
Momentan atât,mă duc să-mi câştig existenţa.
Arzi fericit,muritorule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu