marți, 21 aprilie 2009

asasfas

now you do what they told ya'..now you're under controooool*..nu,de data asta nu.Hai sa lasam oamenii mari,oamenii care controleaza mass-media si alimentara,si sa ne aruncam un ochi,doi,asupra oamenilor marunti; oameni care iti fac ziua numai pentru ca sunt acolo si-ti zambesc fara sa-ti arunce cliseicul "o sa fie bine".
Astia sunt de obicei oamenii pe care voi,societatea "curata" ii considerati scursuri,fiinte inutile (pentru ca deja "calitatea de om" nu mai poate fi atribuita).Drogati,tigani,pensionari..da,pensionari.Nu ma refer la ticalosele alea care nu se spala,dar se dau cu parfum plus tone de machiaj,infofolite in blanuri,care te dau la o parte de pe scaunul din autobuz pentru ca ele merg o statie; nici la bosorogii aia perversi care stau in camsa in fata blocului si fac glume porcoase.Astia merita sa moara.Merita sa fie gazati sau spanzurati,nu stiu.Ma refer la batraneii aceia simpatici care te roaga sa traversezi sa le cumperi o paine si in schimb iti ofera o prajiturica.Sau cei care te opresc pe strada sa-ti spuna ca ai toata viata inainte si-ti dau cate-o floricica micuta si ofilita,dar care-ti lumineaza ziua.
Unii omuleti sunt de aur.Efectiv sunt mai presus de oamenii care-i inconjoara si-i strivesc,ii ingramadesc si ii indeasa intr-un borcan pe care pun o fasie rupta dintr-un caiet pe care scrie "DEFECT".Pentru ei nu conteaza asta. Va sunt atat de superiori ca va lasa in ignoranta si in prostia voastra sa racniti cat vreti,nu-si bat capul cu voi.
Mi-a povestit o prietena foarte apropiata de o chestie care m-a determinat sa scriu treabusoara asta..
"si aia se certau acolo pe banca si eu eram 'mda..' si l-am vazut pe A. ca facea ceva la geanta mea,da' nu mi-am dat seama ce, decat mai tarziu.Si-mi zice A. 'bai..eu am plecat acasa ca tot nu facem nimic,vorbim maine..' si a plecat.Oricum era spart (timbre?!) si ajungem la magazin, dupa ce M-uleasca a spamat tot drumul ca 'n-am tigari'.Si ma caut eu in geanta si ghici ce gasesc coaie,un biletel de la A. in care scria 'ti-am lasat bani de tigari' si 200 de mii..si omu' nu e intr-o situatie prea buna cu banii"
Poate ca nu vi se pare cine stie ce,dar atentiile mici fac oamenii mari.Si mi se pare mai dragut sa lasi bani unui prieten care stii ca nu i-ar accepta chiar daca are nevoie,decat sa faci trei parcuri si sa pui borduri.
Pentru ca stii,intr-un final..mi se rupe de cate parcuri special amenajate avem si de restu' oamenilor normali si draguti care la restaurant nu stau turceste pe scaun.

"Lucrurile marete sunt realizate de o serie de lucruri marunte adunate impreuna." Vincent Van Gogh


*Rage against the machine-Killing in the name of (1993 )

2 comentarii: