miercuri, 24 februarie 2010

randomish

Drumul spre scoala nu-l mai descriu.Toata lumea stie cum e statia de metrou de la Victoriei la 7:30 dimineata.Anarchy in the metrouuuuuu!
Ajung la scoala.Prima ora o aveam la cabinetul de Istoria Artelor si Arhitecturii, care din fericire pentru gleznele mele anchilozate se afla la parter.Am vazut ca cele 3 colege care ajunsesera inaintea mea (cei 3 crai de la Rasarit?!) asteptau cuminti in fata usii,deci am dedus ca usa era incuiata (biata,NAIVA de mine). D.era bine dispusa si s-a dus afara la o tigara. Am ramas cu L. si cu Mânătoarea* (un pseudonim ales cu cea mai mare grija si atentie,ca de..ne respectam victimele).
Ce a urmat m-a socat peste masura.
L. s-a dus hotarata spre usa si ca prin minune..USA S-A DESCHIS!
Caderea nervoasa pe care am avut-o la un interval de cateva secunde de incident a fost atenuata de faptul ca in clasa era cald.
Am intrebat cine a ajuns prima si raspunsul nu a intarziat : "YO!". Eu deja imi imaginam un rapper d-ala cu 3 batice infasurate pe cap,sapca si lanturi d-alea galbene de wc agatate de gat,DAR (ah..eternul "dar") nu.In fata mea se afla chiar Manatoarea (mi-e lene sa scriu cu diacritice) cu vesnicul ei breton de manichiurista care-i ajungea pana la nari.
Dialogul a decurs cam asa :
Manatoarea : Yo!
zaPomBo$$-adica-eu : tu ai ajuns prima?
M : daaaa *voce de mimi,whatever that is*
zaPomBo$$-adica-eu : si n-ai apasat pe clanta?!
M : nu *extrem de nonsalant*
zaPomBo$$-adica-eu : *colaps* FAghuife4h8348592347ierhjk tu esti tampita?
M : *uimita* da' de ce?!
zaPomBo$$-adica-eu-care-incepeam-sa-ma-enervez : ai venit prima si n-ai apasat pe clanta..!?!
M : si ce? Sunt si eu obosita.Crezi ca stau sa ma gandesc .. (de aici nu am mai auzit pentru ca am inteles ca ea e obosita,dar are timp sa-si dea cu fixativ pe copertina,sa se spoiasca la ochi si sa-si puna cerceii cu un diametru exagerat de mare-cam cat o pizza-si toate astea pe la un 5 dimineata probabil..pentru ca alta solutie nu vad,decat daca s-ar fi culcat asa de seara).
zaPomBo$$-adica-eu-care-deja-era-mega-pissed-off : a..deci nu te-ai obosit sa-ti pui neuronul in functiune?
M : dwqwebnbvwe834h32nwef83 *dramatisme* NU INTELEG CE AI CU MINE!
zaPomBo$$-adica-eu-deja-sictirita : verdict
M : ??
zaPomBo$$-adica-eu-Bo$$ : bretonu ala ti-a afectat gandirea?
M : haha *ironic* ce amuzanta esti..

Si cu toate astea,eu inca rezist.Va intrebati cum? Sincer..si eu.
Coeficientul de inteligenta crescand din ce in ce mai mult pe metru patrat ma face sa ma gandesc ca in viitor mi se vor intampla doua chestii ; ori ma vor arde pe rug,ori ma vor martiriza.

*Multumim Moise pentru inspiratia divina!

4 comentarii:

  1. Un nume indelung discutat pe o banca din curtea scolii.:))

    ai uitat sa spui de unghiile mereu facute ca la salon.in fine

    RăspundețiȘtergere
  2. " M : dwqwebnbvwe834h32nwef83 *dramatisme* NU INTELEG CE AI CU MINE!"

    asta imi zice si mie :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. "...cabinetul de Istoria Artelor si ARHITECTURII" ?!? wtf?

    Mentionez ca a contribuit si G-Man Bo$$ la idealizarea numelui de acoperire, ok?

    Raspuns corect: a) Te vor arde.

    Peace

    RăspundețiȘtergere